Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Peter Lemnert - 2 januari 2014 23:34

Ber om ursäkt att det inte har kommit upp någe mer inlägg om skotern men väntar fortfarande på det sista dvs dekalerna. Den är iaf ordninggjord för vintern detta år iaf.

Det som är gjort sen sist är bytt Variatorrem till orginal samt bytt kedjehusoljan som va riktigt vattnig och hemsk.

Jag och min far tod en testdag uppe i Åkersjön några dagar innan jul förra året där det fanns lite snö att åka runt på.

  Uppställning av skotern bredvid farsgubbens Polaris Shift 600 Far fick stå modell(haha liknar typ en civilpolis me den där hjälmen :P)

Allt gick bra dock för lite snö för att prova hopp och buskörning.

Nästa planerade utflyckt blir nu i helgen uppe i Bydalen för att se föret där.

Troligtvis kommer alla 4 skotrar att gå ( Brorsans, min, Max tävlingsskoter och farsans)

  Tog och införskaffa mig en ny hjälm oxå och väntar nu på nya glasögon som är beställda men tar nog några dagar till innan ja får dom.


Återkommer efter helgen troligtvis me bilder ev film om det blir någe roligt där!


Tack för att ni kikar in och har ni några frågor så våga ställ dom :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Byggprojekt av en Polaris XC 700 -98. En vinterleksak av Peter Lemnert

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards