Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Peter Lemnert - 8 januari 2014 17:23

  Tog och inhandla nya skoterkläder Halvarsson och det funkade riktigt bra! Inte mkt som försvann i plånboken:)

Blev en resa upp till Bydalen för lite körning med familjen. Väldigt trevligt och skönt att komma bort från staden lite!

    Startklar för en liten tur på fjället

Tog och justera framvagnen på skotern då den va väldigt spårig. Insåg att det skilde ca 1 cm toe-out så nu är det rakt

    Eftersom förra ägaren måste ha vääldigt små fingrar gjorde jag om drag/lyft-handtaget bak till rejält och stabilt! välbehövt då jag måste byta till större matta snart för det är som att köra sommardäck på vinter nu typ :P ska va 32mm matta men känns som de e slitet till 20 nu :P


Till helgen om vädret tillåter så blir det resa upp till Arctic Cat Cup för att kika på när min brorsson Max ska tävla i ungdomsklassen! Stolt farbror ska dit o brösta upp sig :P

Hade varit kul o testat min där men troligtvis lär den fastna på första guppet :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Byggprojekt av en Polaris XC 700 -98. En vinterleksak av Peter Lemnert

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards